segunda-feira, 24 de maio de 2010

Welcome/Bem-Vindos

First of all, welcome to my new Blog!

So, I’ve started this new blog. As you can notice it’s about fashion- but, more specifically- it’s a place where I’ll post my fashion designs. For the first post I made these two long dress croquis. The quality is not so good- you know when it seems your art supplies didn’t seem to want to cooperate? *glares at coloring pencils* BUT ANYWAYS here it is…:)

******************

Primeiramente, Bem-Vindos ao meu novo Blog!

Então, eu comecei este novo blog. Como vocês podem ver, é sobre moda mais especificamente, é um lugar onde eu vou postar meus Desenhos de Moda. Para o primeiro post, eu fiz esses dois croquis. A qualidade não é tão boa, Sabe quando parece que todo o seu material de desenho não colaborar? Bem, mas de qualquer maneira aqui está...



Nenhum comentário:

Postar um comentário